17 de juny del 2015

... una mica d'scrap

…..doncs si, una mica d’scrap. Feia molt temps que no feia res d’scrap, sigui perquè cuso, per feina, pels nens… no ho sé, però si que tenia clar que quan L’Albert (el meu fill petit) fes la 1ª Comunió faria un recordatori diferent i que sortís de lo clàssic.
Al ser un nen em condicionava molt els colors que faria servir, perquè si fos una nena CAP PROBLEMA!!! perquè tots valen, però un nen….. no. Em venia de gust fer uns colors neutres però que sortís del blau típic, i vaig mirar de combinar verds i grisos, i la veritat és que el resultat m’ha agradat molt.
Em vaig estar trencant el cap de com fer-lo, volia que fos serio i a l’hora informal, també volia que d’alguna manera es reflectís la meva passió per cosir, la meva debilitat per les estrelles... volia que fos una mica jo, no sé com explicar-me.....espero que m’entengueu ;-)

No m’enrotllo més, us deixo les fotos perquè vegeu el resultat.


....pues sí, un poco de scrap. Hacía mucho tiempo que no hacía nada de scrap, sea porque coso, por trabajo, por los niños ... no sé, pero sí que tenía claro que cuando Albert (mi hijo pequeño) hiciera la 1ª Comunión haría un recordatorio diferente y que saliera de lo clásico.
Al ser un niño me condicionaba mucho los colores que usaría, porque si fuera una niña NINGÚN PROBLEMA !!! porque todos valen, pero un niño ... .. no. Me apetecía hacer unos colores neutros pero que saliera del azul típico, y miré de combinar verdes y grises, y la verdad es que el resultado me ha gustado mucho.
Me estuve rompiendo la cabeza de cómo hacerlo, quería que fuera serio y a la vez informal, también quería que de alguna manera se reflejara mi pasión por la costura, mi debilidad por las estrellas ...quería que fuera una poco yo, no sé cómo explicarme ... espero que me entendáis;-)

Os dejo las fotos para que veáis el resultado.


























Preparats per donar!!!

Preparados para repartir!!!



5 comentaris:

  1. Anna qué guapo y simpático es tu hijo!!!, tuviste muy buena idea al hacer estos recordatorios para su comunión porque te quedaron geniales. Acertaste plenamente con la combinación de colores. Un besote guapa

    ResponElimina
  2. Ostres qué xulos!!!!! a mi m'han agradat molt! i has fugit derls típics esteotips del blau nens-rosa nenes.
    Perfecte Anna, espero que la celebració anés d'allò més bé!

    Segueix que et segueixo!

    Anna

    ResponElimina
  3. Qué bonito te quedó!! Qué niño más guapo!!
    Besitos y feliz día

    ResponElimina

És un plaer llegir els vostres comentaris. Moltes gràcies!!!!!