28 de maig del 2014

Manta gorjuss

Avui us ensenyo una manta que he fet contrarellotge, si, si, ho dic bé contrarellotge. Us ho explico....ja fa unes setmanes que vaig comprar aquest panel sense saber que en faria (això ja passa, ens enamorem d'una cosa i no ens en podem estar), però vaig trobar que era una cucada i el vaig guardar junt amb les altres robes que tinc. Però al cap d'uns dies s'em va acudir que li podia fer una detall a la Judit, la meva neboda que feia la 1ª Comunió al cap de dues setmanes, i donant voltes i voltes al cap vaig pensar en la nina Gorjuss, però què li podia fer??? Doncs com sempre em "lio",  i li vaig començar a fer una manta, i vet aquí el resultat!!!

Hoy os enseño una manta que he hecho contrarreloj, si, si, digo bien contrarreloj. Os lo cuento .... ya hace unas semanas que compré este panel sin saber que haría (esto ya ocurre, nos enamoramos de una cosa y no nos podemos aguantar), pero encontré que era una monada y la guardé junto con las otras ropas que tengo. Pero al cabo de unos días se me ocurrió que podía hacer una detalle a Judit, mi sobrina que hacía la 1ª Comunión al cabo de dos semanas, y dando vueltas y vueltas a la cabeza pensé en la muñeca Gorjuss, pero qué le podía hacer??? Pues como siempre me "lio", y le empecé a hacer una manta, y he aquí el resultado!!!!




La veritat és que he anat de bòlit perquè no hi comptava a fer-la, i no m'hi he pogut dedicar tot el temps que voldria, per lo que he  tingut que aprofitar totes les estonetes que he trobat, i alguna que altra nit. Però el resultat s'ho val, ha quedat una cucada i a la Judit li ha encantat.


La verdad es que he ido de cabeza porque no contaba en hacer esta manta, y no me he podido dedicar todo el tiempo que quisiera, por lo que he tenido que aprovechar todas las ratitos que he encontrado, y alguna que otra noche. Pero el resultado lo vale, ha quedado una monada y a Judit le ha encantado.




Els voltants els he acolchat amb cors.

Los laterales los he acolchado con corazones.








Trobo que aquestes nines són una cucada.

Creo que estas muñecas son una monada.




Pel darrera, aquí podeu veure l'acolchat que he fet.

Por detrás, aquí podéis ver el acolchado que he hecho.



Fins la pròxima!!!!

Hasta la próxima!!!!

8 comentaris:

  1. Es preciosa!! La teva neboda deu estar molt contenta amb la manta, la nina es una monada.
    Salutacions.

    ResponElimina
  2. Es preciosa!!! Es uno de mis deseos, comprar el panel de gorjus. Besitos

    ResponElimina
  3. Anna te quedó fantástica la manta y el acolchado está genial. Qué contenta debe estar Judit con ella!!! un bsote cielo

    ResponElimina
  4. Anna te ha quedado espectacular, un diseño la mar de bonito, además la muñequita Gorjuss es divina, queda bien en cualquier cosa. Yo la hice hace unos meses para la funda de un móvil.
    Gracias por tu comentario. Besitos

    ResponElimina
  5. Ha quedado preciosa!!! aunque haya sido contrarreloj jajajaja

    ResponElimina
  6. Que contenta deu estar la teva neboda, t'ha quedat una manteta preciosa!
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Doncs per no haver tingut temps... déu n'hi do quina feinada! La manta és preciosa i segur que la seva nova mestressa estarà encantada perquè aquestes nines agraden molt. Felicitats...

    ResponElimina
  8. Ràpida i preciosa!! jo tb vaig comprar aquest panell per fer-li una funda de nòrdic a la meva filla. Tinc temps per endavant pero espero posar-m'hi abans que m'enganxi l'hivern... M'han agradat molt els teus treballs així que em quedo per aqui per no perdre'm cap ni un!

    ResponElimina

És un plaer llegir els vostres comentaris. Moltes gràcies!!!!!