16 de maig del 2014

Bossa Alexander Henry


El dia que vaig entrar a la botiga de l'Anna i vaig veure aquesta roba...em va encantar!!!! La veritat és que és un estil que et pot agradar molt o no, això ja ho té l'Alexander Henry, té unes col.leccions diferents, que surten de lo normal, però a mi en general  m'agrada molt.
Bé, doncs vaig comprar la roba sense saber que hi faria i després de donar-hi voltes vaig pensar que una bossa per ara l'estiu seria genial, la combinació dels colors tant llampants són ideals per aquesta época de l'any.
Volia que fós una bossa diferent a les que ja havia fet abans, i quan li vaig dir a l'Anna.... en un "plis plas" en va dissenyar un model que em va agradar deseguida. A veure què us sembla a vosaltres.


El día que entré en la tienda de Anna y vi esta tela ... me encantó!!! La verdad es que es un estilo que te puede gustar mucho o no, eso ya lo tiene Alexander Henry, tiene unas colecciones diferentes, que salen de lo normal, pero a mí en general me gusta mucho. 
Bueno, pues compré la ropa sin saber que haría y después de darle vueltas pensé que una bolsa para el verano sería genial, la combinación de colores tan llamativos son perfectos para esta época del año. 
Quería que fuera una bolsa diferente a las que ya había hecho antes, y cuando se lo dije a Anna .... en un "plis plas" diseñó un modelo que me gustó enseguida. A ver qué os parece a vosotros.



Em va agradar la idea de fer com unes travetes al voltant de la bossa, i passar-hi roba acabant-ho amb un nus al costat.

Me gustó la idea de hacer como unas trabillas alrededor de la bolsa, y pasar ropa terminando con un nudo al lado.


Aquí sembla que porti faldilla!!!!!:)
Doncs no quedaria gens malament, no us sembla????

Aquí parece que lleve falda!!! :) 
Pues no quedaría nada mal, no os parece????






Bé, això és tot, espero que us hagi agradat.
Fins la pròxima.

Bien, esto es todo, espero que os haya gustado.
Hasta la próxima!!!

12 comentaris:

  1. Anna me encanta el diseño de la bolsa y con esta tela tan divina y colorida te quedó genial!!! perfecta para lucirla en verano. Un besote cielo

    ResponElimina
  2. Molt, m'ha agradat molt! El disseny de la bossa és molt maco i la roba també. És molt original, o sigui que per una faldilla també quedaria bé!
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Guauuuuu....a mí sí que me fascina este bolso!!!
    Qué alegría!!!
    Besitos guapa

    ResponElimina
  4. Precioso bolso y me gusta mucho el diseño. Es una tela diferente y muy bonita.
    Un beso
    Ángela

    ResponElimina
  5. Es preciosa!!! I si sembla una faldilla, super original!
    M'encah

    ResponElimina
  6. Anna! M'encanta!! Jo tb tinc aquesta yptela i no sabia q fer-ne... M'has donat una molt bona idea!t'ha quedat preciós! Muuua

    ResponElimina
  7. Deliziosa la tua borsa!!! un saluto Elisa

    ResponElimina
  8. M'encanta!!!! Tant la roba com el disseny. Vaig corrents a mirar més teles d'aquest dissenyador que no el coneixia.
    Escolta, perquè no t'animes i ens penges el tutorial. Please ;P

    Una abraçada

    ResponElimina
  9. Gorgeous bag! Love the fabric and the style!
    Happy weekend.
    Helen xox

    ResponElimina
  10. La tela es ideal... y la forma me gusta, es muy original!!!

    Carolina.

    ResponElimina

És un plaer llegir els vostres comentaris. Moltes gràcies!!!!!