31 d’octubre del 2012

Nina de gomaeva

Aquest dissabte passat, vaig anar al taller de l'Anna Ramírez, on vaig a patchwork, i la Maria, de Pimayols Manualitats, ens va ensenyar a fer una nina molt especial i molt bonica.
Són unes nines que es diuen "fofuchas" i són una cucada, ja ho poden ser ja...., que amb les hores que ens hi varem dedicar ......
Totes les que varem participar varem fer la mateixa nina, però s'en poden fer de molts i molts models, ja us ensenyaré fotos. Ens va donar una bossa de paper amb tots els materials necessaris per poder fer la nina, i a mida que anava passant la tarda el projecte anava agafant forma.
La goma espuma és un material que amb l'escalfor la pots anar modelant una mica com tu vulguis, també varem fer servir boles de porexpan de diferents mides, roba, cinta pel vestit, i cola especial.


Este sábado pasado, fui al taller de Ana Ramírez, donde voy a patchwork, y María nos enseñó a hacer una muñeca muy especial y muy bonita.

Son unas muñecas que se llaman "fofuchas" y son una cucada, ya lo pueden ser ya ...., que con las horas que nos dedicamos ......

Todas las que participamos hicimos la misma muñeca, pero se  pueden hacer de muchos y muchos modelos, ya os enseñaré fotos. Nos dio una bolsa de papel con todos los materiales necesarios para poder hacer la muñeca, y a medida que iba pasando la tarde el proyecto iba tomando forma.

La goma espuma es un material que con el calor la puedes ir modelando un poco como tú quieras, también utilizamos bolas de porexpan de diferentes tamaños, ropa , cinta para el vestido y cola especial.




  No puc deixar de mirar-la, la trobo tant bofona.... s'em fa extrany que l'hagi fet jo, no n'havia fet mai cap.

No puedo dejar de mirarla, la encuentro tanto mona .... se me hace raro que la haya hecho yo, no había hecho nunca ninguna.

I ara no perdeu detall, n'hi han de precioses.

Y ahora no perdáis detalle, hay de preciosas.











 
 
Què us ha semblat????? Són xules veritat???? A mi m'agraden totes!!!!
 
Qué os ha parecido????? Son chulas verdad????  A mi me gustan todas!!!!
 
 
 
Fins la pròxima!!!!
 
Hasta la pròxima!!!!

11 comentaris:

  1. Anna te quedó genial tu fofucha y todas juntitas se ven divinas!!!. Me parece que esto es adictivo....jejj. Un besote guapa

    ResponElimina
  2. És super maca!!
    M'encanta Anna. Al pròxim m'agradaria apuntt-m'hi.
    Un petonet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Júlia, em sembla que ho fan un altra dia, si vols pregunto si hi han places.
      Anna

      Elimina
  3. Qué bonito te quedó este maravilloso trabajo!!!!!
    Besitos y feliz día.

    ResponElimina
  4. Oh !! son molt boniques, m'encata la mama-noela. T'han quedat genials i la sabates son "brutals". Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Oh, que bonica i que bé que t'ha quedat! No conec aquesta tècnica, però el resultat és extraordinari. Si trobo algun lloc aprop on n'ensenyin a fer, m'hi apuntaré. Un petó.

    ResponElimina
  6. Thanks for visiting my blog! Many compliments for you too!monica

    ResponElimina
  7. T'ha quedat mol bé, és molt xulo.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  8. Una pasada les ninas,m'agradaria saber aon puc comprar aquest tipus de materials per fer-ne .M'encantan. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, ho pots demanar a la noia del blog http://pimayols.blogspot.com.es/, es la que ens va fer el monografic i ven el material necessari per fer-les.
      Gracies.

      Elimina

És un plaer llegir els vostres comentaris. Moltes gràcies!!!!!