25 de març del 2012

L'ampolla "tunejada"


Una idea original!!!

Algunes de vosaltres ja ho deveu haver vist, però quan ho vaig veure a la fira de Sitges al Tela Marinera ho vaig trobar original.


Anava presentat en un kit molt ben embolicat, i amb instruccions molt clares.

Aquí teniu l'ampolla "tunejada" !!!!!!!






















Jo encara no havia fet res amb les robes Tilda, i ha quedat molt bé!!!








 
Trobo que és una idea molt bona en llocs de treball on cadascú té la seva ampolla d’aigua, i així la pots diferenciar de les altres.



4 comentaris:

  1. Jeje! També està entre els meus projectes pendents! Em va agradar molt quan ho vaig veure a Sitges, i va ser una de les cosetes que vaig comprar.
    T'ha quedat molt xulo!

    ResponElimina
  2. Quina casualitat!! Jo també ho tinc per fer!!!
    Un petó

    ResponElimina
  3. Jo també en tinc un per fer! Quin èxit oi? Ho vaig trobar super xulo...

    ResponElimina
  4. Ahir mateix vaig estar al metge, a una clinica i a les ampolles hi tenien el nom apuntat amb rotulador, m´encanta aquesta idea, la trobo molt practica.
    Una abraçada.

    ResponElimina

És un plaer llegir els vostres comentaris. Moltes gràcies!!!!!