19 de març del 2016

Block 8 – Friends Around the Square and Block 9 – Local Quilt Shop


Avui us ensenyo el bloc 8 i 9. El 8 és de la dissenyadora Julie Karasek, i fa una combinació molt xula. Ara, no us penseu.... a primera vista sembla molt fàcil, però no, no us podeu imaginar la feinada que m'ha donat, l'he fet i desfet 3 vegades perquè amb les mides que ens han donat no me'n sortia, al final ho he hagut d'ajustar a la meva manera. No m'ha quedat del tot perfecte però ja està, ja no el potinejo més.


Hoy os enseño el bloque 8 y 9. El 8 es de la diseñadora Julie Karasek, y hace una combinación muy chula. Ahora, no os creáis .... a primera vista parece muy fácil, pero no, no os podéis imaginar el trabajo que me ha dado, lo he hecho y deshecho 3 veces porqué con las medidas que nos han dado no me'cuadraba, al final lo he tenido que ajustar a mi manera. No me ha quedado del todo perfecto pero ya está, ya no lo toco más.







El bloc 9 és de la dissenyadora Jane Davidson i m'ha encantat fer-lo, he disfrutat cosint els trossets de roba, posar-hi el cor, la clau per entrar....


El bloque 9 es de la diseñadora Jane Davidson y me ha encantado hacerlo, he disfrutado cosiendo los trocitos, poner el corazón, la llave para entrar ....







Com podeu veure no li falta cap detall;-)

Como podéis ver no le falta ningún detalle;-)





Fins la pròxima!!!!

Hasta la próxima!!!!

1 comentari:

  1. Anna muy chulos los dos bloquecitos y la combinación de las telas es fantástica. Un besote guapa

    ResponElimina

És un plaer llegir els vostres comentaris. Moltes gràcies!!!!!