21 de febrer del 2016

The Splendid Sampler Bock 2

Ahir va sortir el 2n bloc de l'Splendid Sampler, molt xulo, però no tenia clar com faria la combinació de robes i colors, en el bloc que van presentar em va semblar que hi havia molta barreja de robes i no hi veia simetria (des de el meu punt de vista), però a mida que anava passant el dia vaig anar veient es blocs que penjava la gent i vaig agafar alguna idea que em va agradar.

Ayer salió el 2º bloque de Splendid Sampler, muy chulo, pero no tenía claro cómo haría la combinación de telas y colores, en el bloque que presentaron me pareció que había mucha mezcla de telas y no veía simetría (desde de mi punto de vista), pero a medida que iba pasando el día fui viendo los bloques que colgaba la gente y cogí alguna idea que me gustó.







Estic contenta amb el resultat.

Us aniré ensenyant els avanços.


Estoy contenta con el resultado.

Os iré enseñando los avances.



2 comentaris:

  1. Anna te quedó muy chulo este bloque y acertaste plenamente con la combinación de las telas. Un besote cielo

    ResponElimina

És un plaer llegir els vostres comentaris. Moltes gràcies!!!!!