28 de juny del 2014

.... Mariona

Ja fa un mes i mig que la Mariona va néixer, i el meu cap ja feia un temps que "barrinava" a veure que li podia fer. Al final em vaig decidir a fer-li una manteta multi-funcions, per a que els seus pares la facin servir per el que creguin millor. Tant pot ser per posar-la a terra, com per embolcallar-la, com per posar-la al llitet o per lo que ells vulguin.

La volia fer amb colors vius, i com no!!! les robes de l'Amy Butler hi van genials!!!!

Us deixo unes fotos amb la petita Mariona.

Ya hace un mes y medio que Mariona nació, y mi cabeza ya hacía un tiempo que le daba vueltas haber que le podía hacer. Al final me decidí en hacerle una mantita multi-funciones, para que sus padres la usen para lo que crean mejor, tanto puede ser para ponerla en el suelo, como por envolverla, como para ponerla en la cuna o para lo que ellos deseen. 

La quería hacer con colores vivos, y como no!!! las telas de Amy Butler quedaban geniales!!! 

Os dejo unas fotos con la pequeña Mariona.







Mentre feia les fotos em vaig quedar embadalida mirant-la, i em va fer recordar que quan els meus fills eren nadons em podia passar llargues estones mirant-los i mirant-los, i no perquè fessin res d'especial, perquè quan són tant petits no fan gaires coses, però no sé és com un iman que t'atrau i no t'en dones compte, mires a aquella personeta tant ben feta i quieta que .... no sé...  quants records!!!


Mientras hacía las fotos me quedé embobada mirándola, y me hizo recordar que cuando mis hijos eran bebés me podía pasar mucho tiempo mirándolos y mirándolos, y no porque hicieran nada de especial, porque cuando son tanto pequeños no hacen muchas cosas, pero no sé es como un imán que te atrae y no te das cuenta, y miras a esa personita tan bien hecha y quieta que .... no sé ... cuántos recuerdos!!!




Pel darrera....

Por detrás...

Benvinguda Mariona!!!!

Bienvenida Mariona!!!!

8 comentaris:

  1. Te ha quedado una mantita preciosa, tienes razón esas telas son preciosas, me encanta su colorido. Y la peque es una auténtica preciosidad. Enhorabuena por las dos.
    Besos!!!

    ResponElimina
  2. Preciosa la manta, y por el tamaño va a ser muy crecedera.
    Comparto tus reflexiones sobre los bebés, que pena que cuando somos padres, nos viene todo tan grande que no lo saboreamos lo suficiente!!!!
    Besitos.

    ResponElimina
  3. Anna te quedó preciosa la mantita y muy alegre con estas telas tan coloridas. Es un regalo genial. Qué linda es Mariona!!! un besote guapa

    ResponElimina
  4. T'ha quedat molt bonica amb aquestes teles! Felicitats!!!
    Montse

    ResponElimina
  5. Mare meva quina monada i que a gustet hi està!!!!
    Felicitats per aquesta manteta, s'hi veu que hi has dedicat molt de temps.
    Una abraçada

    ResponElimina
  6. Qué monería y menudo trabajo...Eso es para toda la vida... lo tendré siempre con ella aunque sea mayor...seguro.
    Mariona es preciosa, para comérsela...
    Buen trabajo... muchos besitos

    ResponElimina
  7. Que bonica que és aquesta manteta, semble que en gaudirà molt la petita Mariona, per cert un m¡nom que m'encanta. Petons.

    ResponElimina
  8. Wow, its wonderful! :-)
    Greetings, Claudi

    ResponElimina

És un plaer llegir els vostres comentaris. Moltes gràcies!!!!!